Helgen & min måndag

Börjar med fredagen såklart, då praktiserade till klockan 4 , sen bar det hemåt för att vila lite , sen åka hem till familjen i Klagshamn. Var där bara nån timme för sen skulle jag hem till Emma.

Vi hade en pizza och idol kväll med emelie , kitty och det var väldigt mysigt men kvällen blev inte för sen och det var ganska skönt för man är ju ganska trött efter en hård jobb vecka:)

 

Lördags så sov jag ut , det var sååå skönt. Vid ett tiden så åkte jag , mamma och min syster till Mobilia för att göra lite ärenden :) man såg väldigt mycket som man ville ha men man får hålla i pengar också ;)

På kvällen så kom sandra och hämta mig, då åkte vi hem till lotta som hade en stor tjejmiddag för att hon blir ju 25 år.. äntligen är hon i kapp mig *ler*

Kvällen bjöds på god plock mat : pajer, kyckling, sallad, oliver, feta ost,bröd och god dricka mm .det satt bra i magen.  :)Vi skulle till Hipp men .. så blev det inte för det drog ut på tiden hos lotta, men varför ska man stressa har man trevligt så har man helt enkelt! Vi hamna på Etage, vi hade super kul. Vi dansa nog hela natten lång, träffa trevliga personer , bara njöt av kvällens gång.

jag mådde ju inte 100% bra i söndags men det är smällar man får ta. Ringde lotta när jag vaknat , jag var såklart inte ensam om att inte må 100% så vi både beslöt oss för att ta hand om varandra under söndags kvällen. Hon kom hem till mig , då laga jag en smarrig middag till oss , sen åkte vi med lallex till ica för att handla godis :P

Äter typ aldrig godis , så men man får ju unna sig!

Lotta och jag gick , la oss vid tio tiden , då snackade vi , halv sov hehe... vi båda somna som prinsessor i min nya säng. kan ju säga igen att jag älskar min säng :)

 

Vakna brevid en nybliven 25 åring... så det var ju att säga grattis, GRATTIS igen stumpan min.Efter lotta hade åkt hem så gick jag , la mig igen för hon åkte vid nio tiden. hon hade fullt upp hela dagen innan hon skulle ha släktkalas. Men jag sov nog till elva , det var härligt. sen så städa jag lite ,  pappa kom , då åkte vi till limhamn för att jag skulle stor handla på Willys. alltid bra att fylla på frys, kyl :)

Efter det så har dagen bara rullat iväg. Johanna , mia kom för att låna min tvättstuga , då hade dom med sig sina underbara barn Elliot , laura .Så man fick trevligt sällskap av dem i nån timme och därefter har jag bara legat i soffan!

 

så har mina dagar sett ut:) ska inte klaga !

 

På fredag ska jag ha leopold min lille gullunge. sandras , karls son . vi ska ha det så mysigt.

 

Sov gott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0