Söndag

I fredags så var det tyvärr dags för att säga farväl till Nellie. Linns och Niklas underbara , busiga , envisa tik.
Jag fick ett otroligt härligt band till denna hunden . jag var hennes och hon var min. Vi var Bästisar och det sa Linn varje gång att nellie var min bästis och jag var hennes. Hon blev alltid galet glad när hon såg mig , vi gosade alltid med varandra , ofta fick man säga till henne ordentligt.
Tyvärr så fick denna tjejen problem med allergier och hon mådde dåligt av detta , man kunde inte göra något åt det och att hon antagligen hade cancer.
Jag har inte släppt ut min sorg  och den kom idag. det bara sprack för mig , grät och grät för jag saknar henne så otroligt. kändes som hon var min hund också.
men vet att hon har det bättre där hon är nu , där har hon inte ont , jag står vid linns och niklas beslut att dom gjorde rätt men det gör ont. Finns där för dig och niklas gumman.... ni kommer fixa detta och det kommer jag också göra.
men saknaden kommer alltid att finnas där.

We  love nellie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0