Härligt

Så underbart skönt det är nu när solen har kommit fram , som jag har längtat efter den :) Varit så trött på snön , det kalla äckliga vädret. Är en Vår och sommar tjej och jag är nog inte själv om det!
Jag har ju jobbat under dom här underbara soldagarna men bara att kolla ut genom fönstret på jobb så njuter jag.
Har varit ledig nu Ons , Torsdag och det har varit skönt, igår så var jag med Linn hela dagen och vi var ute och gick och myste med hennes två tvillingpojkar:) I dag så var jag ute och gick en härlig runda med min gamla klasskamrat Camilla , sen åkte jag in till stan och mötte upp Tysken , Emma och Johanna och vi satte oss på Cafe Gustav och åt god mat och njöt av solen , det var riktigt kul och trevligt.
Grattis igen till dig Emma.

Nu sitter jag och väntar in Sara och Charlie som ska komma förbi en stund ikväll , snacka strunt alltid lika trevligt.
I helgen blir det jobb för hela slanten, man får tänka pengar:P

Nej nu ska jag se klart Simpson , sen är det Vampire Diaries ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0