Dop,kräftor och badhytten

I går (lördag) så var det fullrulle för min del. Vaknade på morgonen av att Micke ringde för att han skulle komma och lämna två saker till mig som jag skulle ge Karl under dagen, då var klockan vid nio tiden . Jag gick och la mig igen och sov till elva ungefär ,sen väckte jag syrran som sov hos mig.

Vid halv ett satte jag igång med att göra mig i ordning för kl två var det dax för Leopolds dop :) Dopet var väldigt fint och trevligt men otroligt varmt inne i kyrkan så trodde jag skulle svettas ihjäl, det var jag inte ensam om ! Efter kyrkan så gick alla hem till Karls föräldrar som bor ett stenkast från kyrkan i Limhamn. Där bjöd dom på vin, smörgåstårta och vanlig tårta och allt smakade gott.
Vid fem tiden så hämtade min snälla pappa mig för att köra mig hem , väl hemma så skulle jag bara byta skor ,fixa till sminket lite och hämta lite dricka och sen bar det av till Höllviken.
Var i Höllviken vid kvart i sex ungefär , då höll Tash på att göra sig i ordning , Tysken fiffla med musiken.Tillslut kom Ebba och Nicole också , då satte vi oss på deras altan och började mumsa i oss god kräftor,räkor,vitlöksbröd och bríe ost..gott gott gott...Vi blev mätta och belåtna :)Tysken hade med sig sitt playstation med ett spel som man dansade till och samt hoppade på en matta med pilar , det va ju suveränt...skit kul...
Vid tio tiden så dök Tash bror Adam upp med två av hans killkompisar+ en av tash tjejkompisar Emma kom också en liten stund. hade skit trevligt , tash skulle supa killarna under bordet men det funkade sådär. hihi.
Tillslut blev det dax  att boka taxi ner till badhytten , Tysken fick det uppdraget och nada problem , hon fixa och dona vet ni! Hon bokade en bil för sex personer, men till slut så ville Nicole hänga med ut, då säger  Tysken inga problem Nicole vi har ändå beställt en "sexbil" när hon sa detta alla började skratta , för att det lät så sjukt kul.

Men iallafall halv ett kom taxin och hämtade oss , det bar av till hytten , väl framme så skulle vi då visa leg och sånt här vanligt men det roliga var då ju att lille jag träffade min gamla chef från den tiden när jag fixade vipen på Basilika i Lund så där behövde man inte visa något så det var nice iallafall..Där inne var det helt okej,lagom med folk och precis hela kvällen  så dansade vi och hade riktigt kul..bara vi tjejer härligt.

När vi skulle hem så va det segt.. skit svårt att få tag på taxi , inte nog med det.dom var dyra också..från skanör till höllviken 300kr galet alltså.
Vi kom hem iallafall , då smsa jag lite med Micke :) ville bara vara hos honom, gosa in mig i hans famn..underbart det :)
jag somnade gott i tyskens soffa , sov som en prinsessa.

Idag så vakna jag vid tio tiden , lite därefter vakna tysken , efter vi hade vaknat till lite så gick vi hem till tash för att vi skulle hämta tyskens bil.När vi hämtade den så körde vi ner till kust i skanör , köpa goda baugetter, åt dem hemma hos tash.Sen bar det hem till tysken , så somna vi i hennes soffa.
pappa hämtade mig vid halv fem hos tysken , det var såååå skönt att komma hem. njutit hela kvällen av att vara hemma..MEN.... en person saknas......... ni kan säkert gissa vem.. börjar på M och slutar på L....... jo, MIKAEL

Så nu har ni fått veta lite om min lördag , den var mycket trevlig.
Sov gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0