Ja.....

Då sitter jag här igen vid min dator, vid bloggen och undrar vad man ska skriva !

Kan ju börja med att min helg var bra, rolig och i söndags så var jag och Micke hemma hos Karl och Sandra , åt middag , drack vin. Hade sjukt trevligt..

Idag så vakna jag så klart :) vädret va si pch sådär , då beslöt jaq mig för att cykla ner till kockumsfritid för att simma några längder och med  fick jag Madde!
Sjukt skönt var det att simma så det blir snart ett besök  till.
Väl hemma så fick jag ett sms av Micke , då har han gått och fått feber BUHU... hatar när han är sjuk.. lider med honom och vill bara ta hand om honom då!
Så istället för att vara med Micke så cykla jag hem till Lotta och Magnus , åt middag där och kolla på en film.
idag har man fått en massa motion...

Håller tummarna för att Micke är bättre i morgon så man kan träffa honom..... hoppas hoppas hoppas ;)

Ha det super duper bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0