Tisdag

En helt vanlig tisdag, idag har vädret varit väldigt tråkigt.
I morse var jag på ett möte , efter det åkte jag till ica , köpte nytt bröd osv och så stack jag hem till Rosanna , åt frukost där, var där till fyra ungefär.

Skulle kanske ha träffat Micke idag men han var fortfarande lite dålig , då tyckte jag att han skulle vara hemma , bli helt frisk istället men i morgon blir det nog eller ska bli att jag träffar honom:)
Så Martina kom hem till mig vid fem tiden , då åt vi lite middag , sen fick jag en skit bra ide och det var att åka till Kockums och ta mina längder igen, Martina va på det såklart.
Väl där så blev det en del länger i bassängen , Martina tyckte det var lite jobbigt *hihi* men det var otroligt skönt , snacka om att man tränar kroppen. Sa  ju att jag skulle besöka det snart igen :)
Vi var hemma vid åtta tiden lagom till Simpson och Family Guy.. me like... men tecknat överlag gillar jag!
Men Martina åkte hem till mamma och pappa vid den tiden för hon va rätt trött,det var jag med.

Så det blev lite paprika , gurka som snacks för min del och kollade på american pie som gick på 6an. Rosanna tittade förbi , så satt vi och snackade en liten stund.bestämde att jag ska hänga med henne i morgon på förmiddagen när hon ska tatuera sig :)ska bli spännande och hoppas den blir bra.

Blir snart läggdags för min del är ganska trött, det 'är ju så härligt att sova *hihi*

Saknar dig Älskling

Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0