veckan, helgen

Ja då har en hel vecka runnit iväg igen , kan ej fatta att det går så snabbt?!Nästan lite för snabbt för min smak.
Jag kom hem i fredags från Stockholm , veckan där har varit okej. långa dagar med utbildning  började kl 8.30 slutade kl 17.00, efter det så var det upp till rummet och fixa till sig , sen kl 18 var det middag och varje kväll så var det tre rätters man levde bra däruppe iallafall:) efter middagarna så bar det av till poolen , jacuzzin som stället  hade , där var med i två timmar ungefär och efter det så satte man sig på puben och pratade med alla som var med på utbildningen.

Det var skönt att komma hem. till sin lgh , katten , älsklingen och familjen också:) Var hemma i lgh kl 18 i fredags , då va det bara att göra sig i ordning, sen ta sig till stan för att möta upp sandra,karl,robban,madde,matte för vi skulle förfesta lite hemma hos ida och marcus och väl där hemma så kom sara mfl också.sjukt trevligt där hemma .men jag var sjukt trött, hungrig.
Vi stack till Kausebanan ,där mötte vi upp Micke :) träffade på min syrra och hennes vänner, pålman och vicky mfl.Vi stack därifrån vid tolv för att sticka och äta och låt mig säga att mat var efterlängtat *hihi*

I igår(lördags) så gick jag upp till Linn och Niklas som bor gården brevid mig , så va jag där ett tag , satt och prata om allt och hade lite trevligt. fick en kattställning av dem som jag kunde ha till Texas. tackar och bugar för den.
Väl  hemma så skulle jag sätta ihop den. hmmm.....lättare sagt än gjort..satt nog en halv timme med dessa bitar men det gick inte ihop så som jag ville :) hihi...efter mina försök blev det en powernap, den behövdes för kl halv sex kom Micke och hämta mig och då skulle vi ner till höllviken på kräftskiva hemma hos tash och marcus.
Kräftorna satt fint , pajerna, vinet mm allt va underbart gott *tack så mycket*
Vi stack hem tidigare än alla  andra ,för både jag och micke  var så trötta. han hade gått av sitt pass i fredags, jag va trött efter festandet , resan.men vi hade trevligt . men vi hade ändå varit där sen 6 till tolv ungefär eller vad det nu var !

Vakna idag , då slappa vi i sängen min ett bra tag , sen gav micke sig på kattställningen , han lyckades helt okej med den !så nu får den vara så. sen gick vi en runda med Bonnie ,efter jag hade lämnat henne så stack vi till nova lund och kollade läget lite och så åt vi en liten lunch där.
Sen bar det av till Svedala, innan vi åkte hem till micke så kollade vi läget på svedala outlet också men där fanns inte så mycket till tjejer utan mer till killarna!
Nu sitter jag framför mickes dator, skriver medans han försöker sova lite. Han fick nog inte så mycket sömn hemma hos mig för texas var i gång+att bonnie trängde sig i sängen *hihi*
Ikväll blir det Bio , före bion så går vi nog på en restaurang eller nåt liknade.
Nej ,nu ska jag gå en liten runda för solen har dykt upp här i Svedala :)

Ha det super bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0