Veckan!

Ja då ska vi se! Veckan började då med måndag såklart , då så åkte pappa ,jag och min syster till mobilia för att jag skulle hitta något nytt till Leopolds dop, jag  hittade något nytt en jätte fin vit skjort klänning.. älskar den.Under dagen så kom älski hem från sin lilla trip, han va ganska trött så det var att sova för hans del en stund.

På kvällen blev det bara ta det lugnt för min del för jag har fått en förkyldning. :( Tisdag då blev det bakken med älski och hans mamma och pappa, den dagen var mycket trevlig och rolig.Det blev en massa karuseller , god mat , 5d filmer, lotter mm. vi var där till elva ungefär och va hemma i malmö vid halv ett, då åkte vi till svedala för att lämna lite saker och sen åkte älski och jag hem til mig. så somnade vi gott efter en dusch.

Onsdags så åkte pappa och jag till vellingeblomman för att jag skulle skaffa lite blommor till min balkong kanske lite sent ute men jag hittade mina :)Efter det blev det Ica inne i vellinge ,  skule shoppa till middagen som älski och jag skulle äta.Väl på kvällen så står jag och gör min goda kycklinggryta , den är bara så jäkla god,men iallafall så kommer älski hem till mig , då hade han förberett sig på att det var min kyckling med pasta, bacon hehe men ikke ikke...stackare så han fick stå ut med grytan men den var också lika god tyckte han...som tur var :) Senare på kvällen efter en liten promenad , simpson och alla trevliga tv program så skulle älski iväg och träna , jag bums i säng för jag va förkyld och trött.

torsdags (igår)så cyklade jag  hem till sandra och leopold med bullar , sånt trevligt. skulle dit och passa lilla leo när en sån försäkringsbrutta kom hem dit och skulle prata med sandra.Va där hemma till fyra , sen cykla jag hem och inväntade älski.När han kom  så  lämnade han av lite dricka och så , sen körde vi till willys i limhamn för han köpa lite godis och sånt gott och sen bar det av till limhamns pizzeria pub för att hämta våra pizzor.väl här hemma blev det pizza,lite vin , godis  och två filmer. wall-e och meet dave.

Nu denna morgon (fredag) så ligger jag och hostar , jag får verkligen spel på den.. hatar hatar det. och Älski ligger brevid och försöker säkert somna i och med min hosta e så jävla störig, jag vill verkligen inte störa honom men det är inget jag kan hjälpa.
Idag så blir det cykla in till stan för att växla mina danska pengar , sen in till apoteket för att köpa noskepin till hostan, sen ikväll blir det bara lugnt.
I morgon är det Dop kl två för lille leopold , sen hämtar pappa mig vid fem tiden , kör mig ner till höllviken för då ska jag hem till tash med tysken mfl och äta kräftor och sen bär det av till badhytten.Blir nog att jag sover hemma hos tysken pga att det är dyrt att åka taxi själv därifrån.

 nej nu ska jag gosa in mig hos älski lite.

ha en super fredag





puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0