Jordbävning :|

Ligger och sover som en söt prinsessa hihi , sen från ingenstans så vaknar jag av att min säng skakade  som f*n, flyttade sig en bit från från sin plats och att väggen skakade!
Riktigt obehagligt. Först så tänkte jag shit vad det blåser men sen kom jag ju på att sängen flyttar inte sig då, sen tänkte jag att det har varit nån Bomb eller nåt likande för Malmö är ju Malmö.
Tänkte inte mer på det förutom att jag inte kunde somna om, började kolla på tv4 nyheterna, då säger dom att Skåne har varit utsatt för en jordbävning, då tänkte hag igen SHIT... detta går ju utför : /

Så jag har inte kunnat somna om sen detta inträffa , det var vid halv sju ungefär , klockan är nu åtta...riktigt segt.
Just nu kollar jag fortfarande på nyheterna, som det verkar just nu så har det varit en rätt kraftig jordbävning. säger bara galet.

Ska försöka sova nån timme nu iallafall, hoppas att jag kan det :) annars får jag se det positivt att jag somnar tidigt ikväll!

Ha en bra tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0