Julafton

Vaknde i morse med lite huvudvärk , ett samtal av Snärre. Han ville önska mig en God jul och det är alltid trevligt.
Fått en massa sms av vännerna , jag tackar för dom :) Härligt att man e uppskattad *hihi*
Det bar av till föräldrarna vid ett tiden , då kom morfar , moster osv och då blev det god mat, fast jag äter inte så mycket av julamaten tyvärr men det gick ner :)
Min moster lägger fram en kommentar till mig , säger " Maria, har du gått ner i vikt?" jag bara ja det har jag kanske. Aldrig fel att höra nåt sånt om det då är på bra sätt :)

Denna julen har varit okej för mig men hade kunnat vara ännu bättre. saknar en person  nåt så in i helvete. Vill bara ha honom i mitt liv. Och att han hör av sig snart till mig. Hoppas på innan nyår.

Men till nåt annat så ska jag sätta in lite av mina klappar  nu!


                      

Sen fick jag lite pengar , plus min nyårsklänning. Så den ser jag framemot att ha på mig på nyår:) Ska lägga upp bilder på den också men nu e jag ju inte i ordning för att bära upp den ordentligt. *hihi*


      

hoppas ni har haft en bra jul , god mat och fått fina klappar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

den satt jätte bra :)

2008-12-25 @ 12:10:34
Postat av: Supersuperjjojo

Vilka fina julklappar ;) Nu fick du ätnligen puffarna ;) Vad fin klänningen var passa bra i den ;)

2008-12-26 @ 10:37:28
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0