Nu

Har det gått några dagar , det är helt galet vad jag kan sakna så mycket. Känner verkligen att  DU är mitt allt.
Jag hittar på saker varje dag för att göra nåt så att man ej sitter hemma och inte gör nåt.. få timmarna att rulla på!

Detta vi har bestämt det känns som att det kommer lösa sig till det bästa. och du vet vad :) you and me <3
Man får ta den tiden man behöver helt enkelt, jag känner att man ska inte kasta i väg oss två. för vi har något speciellt tillsammans, det kan /kommer bli ännu bättre.

Älskar dig över hela mitt hjärta.

nej nu hinner jag inte skriva mer för jag ska till vellingeblomman med pappa min, se om man hittar nåt juligt till min lgh :)




tro, hopp  och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0