Önskelista

  • Presentkort på Ikea
  • Fin silverring i storlek 17
  • Kamera
  • DVD- filmer
  • Akons nya skiva Freedom
  • Snygga underkläder
  • Känna lycka igen
  • Ljuslykta i svart som kan stå på golvet finns på Vellingeblomman
  • Ett DVD ställ till från Ikea i mörk brun(sånt jag redan har)
  • Ny säng :)
  • Present kort på Gina Tricot
  • Rygg-nack massage

Kommer inte på nåt mer för tillfället. men blir glad över det jag kommer få. tanken som räknas. Hoppas på att det blir en helt okej jul. Och att allt är bra igen,det är det ända jag kan tänka på just nu. 


Nu måste jag göra mig i ordning för Sara och jag ska äta god middag , sen ska vi i väg och kolla på Stad up på slagt.
Ha en bra lördags kväll gott folk.

Haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0