Snö & Kanalsökning

Idag har det  SNÖAT och jag ÄLSKAR  det :)

Var på Vellingeblomman idag också fast med Sandra , Johanna  , där gick vi ,lullade  och hade allmänt trevligt!
Leopold tyckte att åsnan var intressant, alla tomtar som var där. Och lille Elliot låg och var snäll han med:)
Vi tog en fika därinne på deras cafe , låt mig säga att jag HATAR deras kassakö... galet alltså stod  20 min i kö för en jäkla baugett hihi.. Är man hungrig så är man helt enkelt.

När vi stod vid utgången så hade det börjat snöa , det blev ett leende på oss alla för det är riktigt mysigt. Man blir sugen på att göra snöänglar och ha snöbollskrig.  Underbart.
Hängde med hem till Johanna en stund när vi kom hem , fick med mig en jätte fin ljusgran som står i mitt kök på ett litet svart bord som jag där och jag blev super nöjd (tack så mycket)
När jag kom hem till min lgh så var det bara att ta på sig mer varma kläder, så gick jag hem till Hubbe för att gå en runda med Bonnie, hon gillade också snön :) Sen var hon hemma hos mig ett tag tills Hubbe kom hem från jobbet!

Under den tiden så började mina kanaler försvinna , jag blir ju lack på det..men får skylla mig själv för att jag inte har gjort den jäkla kanalsökingen som man har fått hem i brevlådan *buhu*
Jag har letat  och letat efter att få allt till rätta men mitt iq är 0 när det gäller sånt. får panik. hihi HJÄLP MIG!!!!!!
Så just nu har jag då min TV men bara 1,4 och 5an kul ju.. tur man har filmer :)
Men det ordnar sig såklart.......

Är nöjd med lgh just nu med lite julprylar uppe. lite med lagom.
Nu ska jag hoppa in i duschen, en varm och skönt och sen blir det krypa ner i min soffa i min ensamhet :( vill bara ha en person brevid mig, det hoppas jag är snart.

Ha en bra onsdags kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0