varsegod johanna :)

Jag har kommit på vad jag nog vill börja plugga till och det är Undersköterska :) satt och tänkte i förrigår, det bara slog mig..ja varför inte?! Hade varit riktigt kul, att sätta sig med lite böcker igen.
Hjälpa människor osv... jag är ju en sån person som bryr mig om andra och vill hjälpa dem. Tror att det skulle passa mig väldigt bra!
Sen är utbildningen i Malmö , i 1 år bara så det är skönt.
Är intresserad av att jobba på förlossningsavdelningen som undersköterska. då hjälper man barnmorskan under förlossningar. Vissa kanske tycker det är lite äckligt men jag tycker det är väldigt intressant och sen att man får se nya liv komma till världen :)

Så i morgon ska jag ringa , prata med studie-yrkesvägledaren Sofie, höra om det är försent att skicka in sin ansökan till januari eller april.hade blivit sjukt glad om man hade kommit in. Sen har Johanna alla böckerna som man kan låna isåfall..så det hade ju varit perfekt.
 Håll tummarna för mig :)

I morgon blir det att ringa den tjejen , sen ska jag ner till ica och köpa bullar , cyklar jag hem till Johanna , så ska vi äta goda bullar och ha det trevligt som alltid. På kvällen ska jag hem till Pernilla på ett underklädesparty, det ska bli trevligt och kul att kolla på underkläderna. hoppas där är några snygga plagg!
På lördag ska jag gå och kolla på Omogna killar fira jul på slagthuset, det ska bli sjukt kul. hoppas på att den är bra , man sitter på andra raden , jag hoppas lite att dom komenterar en hahaha..
Skulle gå  med Micke men det blev inte av tyvärr :( så Sara kunde hänga med mig dit. För att sälja biljetterna ville jag inte  och gå själv NEVER !
Men det roligaste hade ju varit att man hade gått med honom. men hoppas att det kommer komma fler såna tillfällen för oss två nån gång :) håller tummarna.

Så Johanna här fick du ett nytt inlägg *hihi* fick du lite nytt att läsa när du är inne på din dator!
tycker att det är riktigt kul att vi har fått upp vår kära vänskap igen, denna gången är jag mer lugn med att snackade hihihi. När vi gick i skolan tillsammans på gymnasiet så pratade jag i ett ,eller hur? så i bland fick hon säga till mig att vara tyst :)
Men så är det när man är en pratglad , positiv person *tihi*

Nope, nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på 2½men.



Du finns alltid i mina tankar,längtar efter dig. Hoppas vi finner vår lycka tillsammans. love you my boo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0