Födelsedags festen hos Emma

Dagen började med att jag åkte in till stan med Lotta , det va väldigt mycket och roligt. Hon och jag får alltid skrattattacker när vi umgås :)
Först så satte vi oss på Jensens, åt lite lunch och det var gott som vanligt sen bar det vidare mot Gustav Adolfs Torg för att jag skulle hitta en present till Emma och Lotta till Johanna!
Själv så köpte jag ett jätte sött linne , skit snygga örhängen till henne :)Plus att jag hittade en klänning till mig.

Vid sju tiden  bar det iväg mot Emme .Micke och jag åkte dit med Victor, vi alla var mega hungriga.Kom dit , det va massa folk..Sjukt trevligt, efter nån timme så va alla på G men det blev ganska kallt så tyvärr fick jag dölja min snygga klänning med en hoodtröja men men..
Micke blev lite rund under fötterna , hade nog allmänt trevligt  alla blev du ganska bra på det :) men efter en viss tid va det bäst för oss att åka hem. 229kr från Klagshamn till Bunkeflo , det e ju bara ett skämt men ikke. stört säger jag alltså.

här är lite bilder sen festen

                                           

Så där va lite bilder sen går dagen. Idag blir det film med älsklingen , pizza eller nåt. och kanske rosanna och oh victor det återstår att se!

nu ska jag gå över till Rosanna iallafall..

ha det bra

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0