Fredags kväll!

Ja då var det då fredag :) Idag så har jag passat Bonnie , så hängde jag med mamma till min moster och fikade där lite , sen bar det hem till mig för att lämna av lite saker och sen hängde jag med mamma och pappa hem till dem och åt kräftor och hade allmänt trevligt.

När jag kom hem så lämnade jag Bonnie till Hubbe, så gick jag upp till Mia och Sören, där va jag ett tag, drack en cider och snackade en massa skit :)

Så nu sitter jag i soffan i min ensamhet och kollar på film med levande ljus.Har hyrt 3 st till mig så jag har något att göra denna kväll. hyrde : Suburban Girl , den var sådär lite dryg , sen hyrde jag Dark Water, den satte jag på precis och sen blev det He's the Girl.
Så nu vet ni det *hihi* Men ibland kan det vara rätt skönt att bara vara för sig själv och bara koppla bort alls som har med omvärlden att göra.Bara tänka på sig själv lite :)

Själv så är Älsklingen på Sommar Rock i Svedala med hans kompis Jens och rockar loss till Joddla med Siv och har säkert skit kul ;) Har inte träffat honom sen i söndags , det var bara en snabb visit för han hade jobbat natt, behövde sin sömn.Så jag längtar tills i morgon för då träffar jag honom och det ska bli såååååå kul.

I morgon blir det stan med Lotta , då blir det köpa en present till Emma som vi ska till på kvällen och så får man se om man kanske hittar nåt trevligt till sig själv :)
Nej nu måste jag kolla på filmen  för den verkar väldigt spännande.

Ha en underbar fredag allihopa.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0