Helgen :)

Det har varit en mycket trevlig och rolig helg :)
Började med i fredags  när jag vaknade på morgonen så tog jag Bonnie, cyklade ner till Doghouse på Ribersborg för att klippa hennes klor, det var inte uppskattat från hennes sida.Lät som att hon låg inför döden alltså.Stackars hund.
Cyklade hem igen till Bunkeflo , gick en runda med henne där.
Vid fem nåt så kom Rosanna förbi efter hennes jobb och från ingenstans så fick jag en present av henne från Pilgrim och det var ett par fina örhängen.Hon tyckte att jag förtjäna nåt litet för jag har ställt upp så mycket för henne:)

Sen vid lite över fem så kom Micke hem till mig och då var det snart dax för att att bege oss till min familj.Vi var hembjudna på middag där, det var första gången Micke fick träffa hela min familj som består av mamma,pappa och syster.Var där till halv tolv ungefär och vi hade en mycket trevlig kväll där hemma med god mat och dricka :)
Kommer säkert fler gånger!

I igår (lördag) efter Micke hade kört hem så åkte jag och Rosanna till Malmborgs i Limhamn för att köpa bullar mm till en liten frukost som vi skulle ha hemma hos henne.Och så skulle vi försöka höra runt med folk om dom var sugna på att festa lite hemma hos Rosanna.Men det var en del som ej palla eller så skulle dom till falsterbo horseshow.
Så det sket sig helt och hållet och vi hade ont om pengar för SB.
Istället så hjäpte jag Rosanna med att packa sin resväska för hon beslöt sig för att köra hem till sin familj i Göteborg en dag tidigare istället, det gjorde hon rätt i.
På kvällen så åkte jag och Micke hem till hans arbetskamrat Johan och hans flickvän Maggan, åt middag där och drack en massa. Under kvällen så dök Vicky upp, sen kom Ted och en som heter Kalle , det blev ännu mer dricka , musik och skratt,
Både jag och Vicky försökt få folket att vilja åka till Sb men det va väldigt svårt så det blev att vi hamna på Mazarin , det är ju inte mitt favvo ställe och är fortfarande inte det *hihi* men det var trevligt sällskap , det är ju det viktigaste :)
Micke och jag va hemma ungefär vid halv fyra , vi bädda ner oss i sängen och vi båda somna nog lika snabbt som vi la oss ner.
I morse så tog vi oss hem till Johan för att Micke hade parkerat sin bil där, sen va det raka vägen hem och väl hemma hos mig så bokade vi biobiljetter till Hancock, sen drog Micke hem och jag cykla ner till Limhamn för att sola, sen cykla jag vidare till davidshall för att träffa Madde en liten stund och när jag väl skulle cykla hem då får jag banne mig värsta motvinden , det är inte kul alls. HATAR verkligen det.Hem kom man iallafall, soffan kallade på mig.Hamna där en liten stund innan det var dax igen.varit i stan 3 ggr sammanlagt idag hihi men det va det värt.

Filmen Hancock va grymt bra.. Me like...... Ett måste att ni måste  se kära vänner :)
Will Smith är lika grym som alltid..

Men iallafall så har min helg varit, den har bara varit lyckad.

Ha det super




<3 Mikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0