Igår

Så hängde jag med Sandra och Leopold till Klågerup, det är där Sandras familg bor.

Vi kom dit vid ett tiden , då satte vi oss typ direkt i deras trädgård med hennes mamma och bror, njöt i solen + att vi alla drack faktsikt lite vin , fira att det var fredag *hihi*

Dagen där var super härlig och det var så länge sedan jag var där hemma så det var kul att träffa hennes familj och snacka en massa skit :)


Vid sex tiden så åt vi god grillad mat som janne hade gjort till oss , sen vid sju så tog jag bussen in till södervärn för att  tysken och tash hämtade mig där, då begav vi oss hem till dem i Höllviken.

Väl där så stack vi hem till Nicole för grillning, jag åt  lite där också :) Sen vid tio så skulle vissa av tjejerna in till stan men jag ,tash, tysken och ida stack hem till ida och satte oss i hennes lilla söta trädgård med lite ljus och drack vin och lyssna på härlig musik.Det var riktigt härligt.


Senare på kvällen hörde älskling av sig och det är så härligt att höra hans röst :) fast att han bara har varit borta en dag så saknar jag honom redan..hårt.. men snart är det måndag och då kommer han hem :)bara han har kul där uppe så blir jag glad.


Jag va väl hemma vid ett nåt sånt men kunde inte somna fören vid halv tre eller nåt sånt hihi...skit störigt när man blir lite pigg när man väl kommer hem.


Så just nu så fick jag sms av älski, han verkar ha det bra däruppe denna dag också:) själv sitter jag och tänker om jag orkar ta  mig in till stan och hämta min cykel vid Sandra ..så segt med att ta bussen in och sen cykla hem för idag är en sån dag när jag bara vill ligga och jäsa i solen :) så jag får dra ut på tiden ang cyklen, får hoppas att den ej är borta när jag väl hämtar den!


Ikväll kommer några av tjejerna som jag var med igår , då ska vi sitta och dricka lite här på annestad och bara njuta av vädret och ha trevligt.


Tudieeellluuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0