lite om dagen

Ja vad ska man skriva här..hmm... kommer inte på något speciellt men ändå vill jag skriva något *ler* vill nog bara fylla den nya bloggen :)

Iallafall så sitter jag i min soffa just nu , tar det lugnt efter dagen.Började med ett morgon samtal från Micke när han var på väg hem från jobbet , därefter så gick jag upp för jag skulle iväg med Mia och hennes små 8 veckors chihuahua valpar , som skulle besöka vetrinären innan dom skulle till sina nya ägare !
Dom är ju bara så söta så man ville bara sno med alla hem:)

Sen när jag kom hem så gick jag över till Rosanna och Hubbe , tog en runda med min lilla Bonnie och så lekte hon och jag en del. Om man säger så Bonnie är som min lille vovve också *hihi*
Efter rundan så kom Rosanna över till mig, då satte vi oss i bilen och körde till Jacks i Limhamn , där köpte jag köttbullar med mos och så brommade vi hem till Victor, satt och snackade där lite och hade allmänt trevligt en stund!Körde sedan till Willys i limhamn för rosanna skulle inhandla maten inför kvällen och sen blev det mot bunkeflo mot våra hem..härligt..

Så man har ju gjort lite olika saker under dagens gång..men det är bara kul kuligt.....I morgon är det fredag , det blir en lugn sådan.ska hem till familjen och äta kräftor så  vi tar chansen nu när syrran är på ayia napa :)snälla vi är men hon tål ändå inte det *hihi*sen blir det bara hem , kanske träffa Linn en stund eller något likande.sen på lördag blir det party för hela slanten .emma en tjejkompis ska ha fest så det ser jag framemot :)
Lägger nog upp lite bilder på festen nån dag efter !

Nej nu ska jag in i duschen så man känner sig fräsch när man ska hoppa ner i sängen sin.

Tänker på dig älski, ska sova för dig

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0