majsan min vän

hej hej detta är jag som är lotta som ville skriva lite om min kära vän maria karin karlsson.de började på en fest som vi båda var på o där fann vi varann verkligen direkt sen ringde hon upp mig på påskafton o då åkte vi hem till anders där flera andra var.!=)sen har de bara fortsatt o vi är fortf vänner o detta är nu 8 år sen drygt hehe tiden går snabbt.tyvärr umgås vii inte så mycket nu men vi vet alltid vart vi har varann ändå.maria betyder väldigt mycket för mig o kommer alltid att finnas i mitt liv,hon är snäll söt o väldigt rolig, som maria har skrivit här i sin blogg så får vi alltid våra skrattattacker när vi ses haha.alltid lika knasig är hon o säger ibland sånt som majsan inte ska säga.O så mycket vi har hittat på tillsammans o så mycket minne hhaha de är du o jag majsan,vi var partypinglorna nr 1.lite sämre me de nu men nu har vi ju gått o stadgat oss ju så nu kan vi inte vara lika vilda som innan *SKRATT*men de är inte slut än utan vi har många år kvar tillsammans som vi ska hitta på en massa skoj var så säker. jag älskar dig så mycke o du blev som en syster för mig direkt kärlek vid första ögonkastet haha.önskar dig all lycka med micke tyvärr har jag inte träffat honom så många gånger men han verkar vara en guldklimp o jag ser ju hur glad du är för honom så då är jag också glad.de förtjänar du verkligen att ha en kille som bryr sig om dig o älskar dig.nu sitter vi här i soffan o kollar på hairspray vilken du tycker är tråkig,förstår dig inte men alla är vi olika,hihi.lotta har ju semester nu ju så hon bestämde sig för att åka till dig ikväll ren impuls men bara trevligt.ja du jag hade kunnat skriva så mycket mer men känner att då hade jag sutit här tills o morgon bitti.=).ÄLSKAR dig så gumman o kommer alltid att göra. många pussar o kramar din vän för evigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0