Min Älskling

Vad kan man säga om honom?

Kan ju börja säga att han är världens underbaraste kille , att jag är lyckligt lottad!
Han finns  där alltid för mig , får mig att skratta , känna mig trygg och han ger så mycket kärlek och lycka. När man är med honom så oroar man sig inte om något.
Det är så en kille ska vara, det finns ont om dem  så tjejer ajabaja han är min ;) *ler*

Hoppas på att det är du och jag i framtiden , tänker faktsikt ofta på det och varje gång jag gör det så ryser jag av lycka.Hoppas du också ser oss två i framtiden!

Längtar tills vi två är under samma tak med lille Texas *hihi*

Maria <3 Mikael

Älskar dig  mer för var dag som går!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0