Solig dag :)

ÄNTLIGEN.......Fint väder, det blev ett väldigt stort leende på mina läppar i morse när jag kollade ut genom mina stora fönster :)

Blev ju så att man satte på sig bikinin, gick över till Rosannas och Hubbes trädgård, låt mig säga att det är härligt att  passa deras lgh i  nån vecka till för det blir mycket solande där hemma.Och det som också är bra är att dom bor i huset brevid mitt!

Men iallafall låg där hela dagen , hade det allmänt  lugnt och skönt för mig själv + att det blev lite snack med deras trevliga granne .
Vid 18 tiden så väntade jag in Micke så att vi kunde åka och hyra film och handla middag till oss, som vanligt blev maten god och filmerna lite B.... hihi.... men det är vi vana vid detta laget, huvudsaken är att vi är med varandra :)

Kvällen har varit mycket mysig , nästan precis va Micke tvungen att åka hem för att han ska till STHLM med några killkompisar , vara där tills på måndag och hoppas att  han får kul däruppe. Älskar dig  <3

I morgon så ska jag över till deras trädgård igen med Mia, ligga och sola och bli brun..härligt sen på kvällen kanske det blir Lilla Torg men det återstår att se vad kvällen har att erbjuda !

Sov gott alla.

ha en solig morgon dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0