sommarchansen

                      



Idag så har jag varit med Martina(syrran) under dagen , sen så begav vi oss till sommarchansen. Vi var där redan vid fem , det va lite för tidigt *hihi* men Lotta hade sagt att där alltid brukar vara fullt vid den tiden..men men det var trevligt iallafall :)
Vi satte oss vid Lotta och hennes mamma och lite annat folk som Lotta kände.Så flummade vi där lite med dem för att driva tiden till klockan sju.

Alltid trevligt att umgås lite med Martina.Gör det allt för sällan...sånt är livet.
Frida uppträdde och låt mig säga att hon är grym live. Hon kan uppträda , sjunga och är sjukt rolig :)

Va hemma vid nio och sen dess har jag bara tagit det lugnt,pratat lite med älsklingen på msn och sen dök Linn upp en snabbis för att säga hej :)

Nej nu ska jag återgå till att diska.. sjukt tråkigt  : / För det hjälpte inte Martina  till med !!!  

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0