Ledig idag & i morgon

Och det är så otroligt skönt. Vaknade i morse vid halv tio tiden , det va helt okej. Pigg som en nötkärna :)
Tyvärr kände jag direkt att jag var sjukt uttråkad, att dagen skulle bli lång :/
Satt och tänkte en del ,om vad man kunde hitta på denna fina onsdag ! Ville träna men inga pass var fören vid 19 ikväll , det palla jag inte utan ville göra det nu under dagen *hihi* så det får nog bli i morgon istället.
Men iallafall, jag  fixade till mig lite och satte min på cyklen , cyklade till Limhamn och där blev det lite solning och en runda inom Willys för att inhandla till kvällens middag. Den kommer bestå av min god kycklinggryta med ris *mumsigt värre*

Just nu tar jag en liten paus från allt städande .Men är inte klar än :) Det är härligt när man får ett sånt  ryck med att städa och det känns så otroligt skönt efteråt. Bara att sitta och njuta i sin fina och rena lgh :)

Hoppas på att man får träffa Micke ikväll eller i morgon efter hans jobb:) Jag är så himla stolt och jätte glad för hans skull !
Han trivs på sitt nya jobba , fått bra komplimanger... han är min godning han! Du är BÄST  <3

Nej gott folk . Nu ska jag fortsätta med städningen

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0