Onsdag!

I dag är det då onsdag och det är ingen speciell onsdag . Vaknade av att några vaktmästare höll på att blåsa bort löv, det var ju såklart utanför mitt fönster....puuuhh....
Så jag kunde ju inte ligga kvar i sängen , jag gick då upp och åt en liten macka. Ringde Vicky och pratade med henne en stund , sen ringde Lotta till mig och så pratade vi om allt. Var länge sedan jag träffade Lottis :(

Vid halv tolv tiden så kilade jag över till Mia, skulle umgås med henne och hennes dotter Laura:) Vi fick en bra ide och det var att åka till MAS för att hälsa på Nina (Mias syster) för att hon ligger inlagd, det är  sjukt tråkigt för henne att ligga där , inte göra nåt. Så det var en glad överasking tyckte hon.
Vi var där i ca 1½ timme och flummade, då gick ju nån timme för både mig och Mia och för Nina som inte gör nåt alls på sjukan.
Jag gillar inte sjukhus , det är nog inte många som gör det. Jag får nästan rysningar för att se alla sjuka som ligger där , att det verkligen luktar sjukhus.... usch usch... Men det är ju tur också att dom finns såklart :)

När vi kom hem till Annestad så gick hem, diskade och fixade till Texas så att han blev nöjd och glad hoppas jag! Sen har det inte hänt så mycket mer för min del.
Nu sitter jag i soffan , vill bara att tiden ska gå. Jobb i morgon 10.45 - 19 och det går väl an , tiden går ganska snabbt och det är skönt!
Är ledig på Söndag, det är riktigt skönt att få nån dag ledig i helgen. men det bästa är ju också att efter denna helgen så är jag ledig i ..ja vad är det nu ..hmmm. 4 helger tror jag det var, det är riktigt nice.

Många helger där Boooo ;) *tihi*

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0