Torsdagen och lite fredag!

Ja den började med att TVen blev myrornas krig i ca 2 h , det var sjukt störigt.... man vill ju ligga och sappa på tven innan man går upp helt och hållet från sängen!

Så jag gav filmen House of Wax  en chans till , denna gången tyckte jag att den va bra :) efter filmen så gick jag och Mia och hennes dotter på en runda här i Bunkeflo och snackade en massa skit :) Plus att det blev en sväng till Ica  också för att handla lite mat till kvällen!

Vid halv tre tiden så cyklade jag till Limhamn för att lämna filmerna som jag och älsklingen hade hyrt i helgen, så  blev det solning på det :)
När jag kom hem så blev det tven en stund innan älski kom hem till mig.
Han kom, jag satte igång med middagen , han slappade framför tven och så mös vi lite under tiden ;) Maten blev god, det bästa av kvällen var ju att gosa med älski som alltid!

När han körde hem vid åtta tiden, tyvärr blev det så tidigt för han hade ont i huvudet och plus att han skulle upp 5 morse.
Jag stack över till Mia, så satt vi och snackade en stund , kollade, granskade hennes grannar mitt emot . Dom är väldigt speciella.Bråkar alltid och tjejen i lgh skriker så det är galet. Polisen har varit på besök där några ggr. Nåt  som inte stämmer bakom pannbenen hos dom *hihi*
Men det var trevligt , spännande.

idag var det jobb (fredag) till kl 18.45 och det var faktsikt sjukt segt idag.men det e ju smällar man får ta. Hittade en sak till älski iallafall som köptes. tycker om att skämma bort honom med lite saker då och då:)
Hoppades på att träffa honom idag efter jobbet mitt, så fick jag ett sms att han var febrig och inte mådde så bra:( me don't like. men det e vila som gäller, hälsan e väldigt viktig. De flesta håller säkert med mig om det.
Så¨nu vill jag bara att han ska ringa *hihi* men tycker om att höra hans röst, babbla gojja!

nej ska slänga mig i soffan , kolla på tv,invänta en ny jobbdag och då är det också 20 års fest i morgon :) men kommer nog vara ganska trött. hinner bara hem om och göra mig i ordning , sen iväg igen.

Bli bra Älski så du kan hänga med :)

ha en bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0