Dagen!

Ja den började med en väldigt seg morgon :/
Hörde väckarklockan  ringa kl 8.30, trodde jag skulle gå under jorden...Vaknade med världens huvudvärk.
Men som man säger "Jag mår som jag förtjänar"

Igår efter jobbet var det snabba ryck för att jag , Micke , Jens , Jenny och Mathias skulle på en fest i Vellinge.
Festen var fruktansvärd om man säger så..folket seriöst, men iallafall vi fyra hade det sjukt trevligt med mycket snack och drickande.
Såklart skulle jag ta en grogg, nu har jag verkligen fått bevis att jag inte klarar av starksprit.

Så det var därför jag vaknade med världens huvudvärk i morse !
9.20 så satt  jag på bussen på väg in mot staden, för att byta buss på konserthuset till Löddeköpinge,denna resa var ej så rolig  :)för det första att vara bakis , sen bli hungrig..som tur var så gick allt jätte bra, fick en bulle när jag kom fram till jobbet!

Dagen gick bra fast var sjukt trött , ville bara hem och sova :)Tur att man kan flumma runt med arbetskollegorna.
Slutade kl 17.30, då kunde pappsen hämta mig , när jag kom hem så hoppade jag in i en varm , skön dusch och vid 19 tiden så kom Micke.
Vi åkte ner till Limhamn , beställde pizza , stack och hyrde två filmer..hihi måste säga att dom senaste gångerna vi har hyrt film , har det tyvärr bara blivit B filmer!Typiskt oss..aja vi har det trevligt och mysigt ändå!

Micke åkte typ precis hem..Han ska förberedda sig inför sitt nya jobb på Dell......Börjar i morgon så jag håller tummarna att det kommer gå suveränt.men det vet jag att det kommer göra :)

Själv så är jag LEDIG :) *big smile* Jobbat sen i måndags .så det ska bli sjukt skönt med sov morgon, inte tänka på jobb.
Så i morgon kommer Sandra och Leopold hem till mig , ska mysa:) såska vi träffa mia , johanna också. ska bli väldigt trevligt.

 Nej nu ska lille jag sova , jag kommer sova som prinsessan på ärten!

Sov gott alla, hoppas ni får en bra dag på jobbet i morgon:)

Älskar dig Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0