Måndag!

Idag så var jag ledig från jobb , det var sjukt härligt.

Vaknade vid tio tiden , då satte jag igång med att städa min lgh lite ,sen vid lite över elva så kom sandra och leopold hem till mig.

Då åkte vi ner till ica , köpte bullar, sen blev det en mysig fika hemma hos mig , massa gull med leopold.

Vid ett tiden så gick vi över till Mias gård, satt därute med mia, hennes dotter, sen kom johanna med sin son , faline med sin dotter och en som heter mimmi med sin son.

 tycker det är härligt att umgås med sandra , leopold och sen är det kul att träffa sina vänner, deras barn.

hade det rikitgt trevligt, satt och snackade en massa :)


Bor man så nära varandra så är det klart att man ska ses oftare!


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0