Nu jäklar

har jag varit för slö förlänge.... hihi

Visst jag cyklar in till stan , jag är ute , går men va sjutton , det räcker inte i längden!

FRISKIS OCH SVETTIS Here i come :)

Legat nu i sängen , kollat i genom deras hemsida, där är mycket som är intressant.Har tränat på gymmet där , gjort gympan, om jag ska vara riktigt ärlig så är gympan sjukt rolig :)
Så det blir nog det igen ,  då har man en tid att anpassa sig efter, antingen på morgonen eller kvällen. har ett sjukt jobbigt arbetsschema när det gäller träning. Men det är bara att klämma in det :)iallafall en dag i veckan är alltid en bra början, nån gång på helgerna :) så är nån sugen på att träna med mig!?så säg till.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig i ordning inför jobbet. jobbar 13-21 ikväll..... vart tog min kväll vägen??! galet sent är det men man får bita ihopa!

Ska iallafall cykla in till stan, får ta chansen när det är fint väder.

10 månader idag älski.


Ha en super dag alla.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ska också börja träna ;) kan hänga på=)

2008-09-17 @ 18:42:51
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0