Vilken dag!

God kväll, god kväll gott folk :)

Dagen började med en timmes lång buss resa till jobbet som är i Löddeköpinge denna veckan , det är sjukt segt att vi är så långt utanför Malmö!
Men som tur är så har man det kul på jobbet :)

Slutade klockan 20 ikväll, det började med att pappa kunde hämta mig , det tackar jag för :) när jag kom ut från center syd så kryllade det av poliser, pappa , jag blev såklart nyfika som vi alltid blir *hihi* så vi körde runt , kollade lite allmänt och jag lovar er att det va poliser överallt.
Två poliser gick på parkeringsplatsen , lyset med flicklampor in i bilarna , vissa var ute och gick , dom andra stod vid rundellerna, några vid utfarterna och sen visade det sig att det handlade om en kille som hade snott inne i en butik.

Kom hem vid nio tiden , då fixade jag lite här hemma , åt nåt litet bara, sen står jag och pratar i telefon med Madde , då kom det en polisbil (pikebuss) , dom verkade ha bråttom, jag blev nyfiken för jag hade en aning om att det gällde ett par som bor i huset bakom mig.
Vi är några som har hört en kvinna skrika satan i det från en lgh där , jag lovar er att det låter som att hon håller på att dö alltså.
Jag gick ut , kollade läget och ser att det är två polisbilar , sen ett gäng som står utanför porten.
Vågade inte gå fram till dem för  att dom gjorde sitt jobb! ringer min tjejkompis Mia som bor precis mittemot denna lgh, frågade henne om det gällde lgh då , hon sa att det gjorde det , att det va hon och hennes granne som hade ringt till polisen. för hon hade skrikit en del. Under tiden dom hade pratade med polisen i telefonen så hade till och med dom hört henne skrika.
Så dom va ju här på studs.
Tyvärr vet jag inte hur det gick till sen.men man får ju hoppas att det gick bra, att dom redde ut saken.
Det är sjukt obehagligt att höra nån skrika så , det har hänt några gånger innan också, folk i dom andra husen har också hört det då.

Händer det igen så ringer man lika snabbt igen helt klart.  håller tummarna att det var sista gången!

Så nu har jag äntligen satt mig ner i soffan , kopplar av, det är helt underbart.
Väntar in att Micke ska ringa efter han har varit , tränat :) min älskling det !
Sen blir det sängen som kallar helt klart , jag kommer sova som en prinsessa.Jobbar långa dagar så man blir ganska trött men är van vid hårt arbete som tur är!
Jobbar hela veckan plus helgen så man har inget liv typ nu fram till söndag.

ha det super.

Tudeliuuuuuuuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0