Vill

utomlands. har velat åka iväg 1-2 veckor nu ett väldigt bra tag..men tyvärr blir det aldrig av!

Det är ca 3 år sedan jag var utomlands ,på en härlig strand,god mat, sol och bad. Vill, vill vill .
Men har aldrig haft pengarna till det :( hoppas verkligen att det blir av nån gång. Om man tänker efter ska jag egentligen inte klaga, för där finns människor som aldrig har lämnat sitt land och det är tragiskt.

Känner bara att det hade varit så otroligt skönt att lämna Sverige lite. Man blir ju avvis när alla ens vänner ska åka iväg antingen med familjen, eller pojkvän/flickvän mm
Det är nåt jag vill göra är att åka iväg med Micke på en mysig , härlig semester.

ge mig en lott med vinst, så man kan sätta sig på ett plan med älsklingen.

Hade kunnat tänka mig att  åka till :Thailand (igen), grekland,usa,mexico,italien(igen).....   men vem hade inte *hihi*

Får helt enkelt bita ihop. tills man sitter på planet :)

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0