älskar fint väder

Just nu sitter jag i rosannas trädgård  medans hon är i stan med Bonnie, jag  njuter av det fina vädret. skulle egentligen till bokskogen men det blev inte så, kände att jag behövde plugga lite. man säger ju inte nej till att sitta i solen , plugga lite :)Så just nu tar jag en paus , lyssnar på min älsklings låt nr 1 , det är chris brown - glow in the dark han är så himla grym , hade gjort allt för att gå , se honom, så det var synd att jag missa hans konserter men men...    :(

helt sjukt vad jag får färg snabbt alltså har suttit ute nu i 2 timmar ungefär , det  är som att solen dras till mig *hihi* men det säger man ju inte nej till för man ser ju så fräsch ut med färg :) haha...
Så under denna dagen blir det nog mest slappa i solen , sen får jag se vad som inträffar ikväll , återstår att se helt enkelt !

Hoppas iallafall att detta vädret håller i sig nu, blir så glad när vädret är så här , då är man ute , går , solar , äter glass  , det e så bra. hihi snacka om härligt att vara på ströget när detta vädret e framme eller nåt liknade. är avvis på alla som har en partner för det är ju så perfa när detta vädret är.. vill ha det så igen... spola tillbaka.. please......

det bara strömmar ut chris brown från mina högtalare som jag har tagit med mig till rosanna, det passar fruktansvärt bra in just nu :)

tack för att du bryr dig , jag saknar dig still

nu ska jag plugga vidare med brown i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0