lördagen den 4/4-09

Den lördagen kommer jag aldrig att glömma alltså. började med att jag kommer hem till sandra för att hon skulle ha en tjejmiddag med mig , lotta , madde för att det var länge sedan vi fyra var själva, sen skulle vi sticka ut till etage.
Hon bjöd på kina mat , det var himla trevligt , sen från ingen stans så säger madde att  dom ska ut med mig ut på en litet uppdrag , jag fick fram ett stort leenade men ändå misstänksam hihi.
dom sätter en ögonbindel på mig , leopolds stora hörlurar för att jag inte skulle höra något. madde tog tag i min arm , ledde mig  utåt.
in i en taxi , jag förstod inte vart vi va på väg , jag bara ska vi till köpenhamn eller så tänkte jag att dom ska ta mig på värsta pubrundan , sen gå till etage men taxin bara fortsatte :) väl framme så tog madde tag i mig igen , jag babbla på som vanligt , madde bara skratta , sen så va det upp för en trappa , det var helt tyst överallt  , sen va det bara ett , två , tre och ögonbindeln åkte av , då satte alla igång med att sjunga för  en , jag  blev så chockad , himla glad :)
mamma , pappa , martina , snärre ,  lotta , tysken , tash , mackan , robban , nicke , kitty , emma , emelie , tommy, rosanna , madde , sandra osv så himla många av där så man kunde inte ens räkna dem.
men festen blev väldigt lyckad, vi dansa , lekte roliga leker , drack , hade riktigt kul och trevligt. höll igång till kl 4 , sen bar det hemåt för min del , sara sov hos mig.
otroligt kul med en överaskningsfest , jag har alltid önskat mig en sådan :) hihi så tack allihopa , ni är väldens bästa vänner.

            

             

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0