onsdag

Jupp då var man lång ledig nu... otroligt skönt men det blir en massa pluggande ändå tyvärr ..men jag kan slappna av på morgnarna , bara ligga , njuta :)
ledig tors,fre , och helgen plus måndag :)
I morgon händer det nog inte så värst mycket förutom att jag ska ut , powerwalka som sagt håller i gång:) , fredag får jag se om jag åker ner till höllviken eller nåt , sen på lördag ska jag på tjejmiddag hos sandra påhlman , det blir säkert lyckat , hon brukar dra ihop bra middagar , sen kommer christoffer , hämtar mig och madde  för han skulle ändå ut , köra hans föräldrar. så han sa det att det är hur lugnt som helst.. så tack så mycket ,.vågar fan inte stå själv  vid  höja , ta bussen hhiih vet ju inte vad det finns för galningar ute i dom områdena alltså.

I förrigår så var jag på en andra intervju för den nya golfanläggningen PGA ute i bara , det kändes himla bra så jag hoppas jag får extra jobb där under sommaren , vem vet kanske börjar spela lite golf hahaha... kul att testa på, det ser väldigt fridfullt ut när jag har sett andra jag känner spelat eller när dom pratat om de. så innan intervjun så åkte pappa och jag till bokskogen till deras lilla kiosk där , köpte varsin dricka , jag tog bubbelvatten , fy sjutton vad äckligt det vattnet va hihi.. drack väldigt få klunkar , sen gav jag upp. sen gick vi en liten runda där. vädret var ju underbart skönt..
Så håll tummarna :)

nu ska jag sussa kudden min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0