Det var väldigt länge sedan jag skrev här . men jag har inte haft tid om man säger så, jag har jobbat, jobbat och åter jobbat :) men det är pengar hihi, massa erfarenhet inom vården!

Nu har ju Malmöfestivalen satt igång , det är ju inte så kul... bara massa pack där , samma visa varje år.lite långtråkigt nu.Än sålänge har jag inte varit där nere så det återstår att se om man åker in där nån dag efter skolan för att äta bara:/ Sjukt skolan börjar nu på måndag den 17e känns konstigt vill ha lite mer ledighet men men det är bara att bita ihop , man kommer in i det snabbt :)ska bli kul att träffa klasskompisarna!

I fredags den 14e så var jag och madde på en liten härlig kräftskiva hemma hos Vicky i Svedala, det var himla roligt , kul att träffa henne för det gör man ju inte allt för ofta. fast vi var få så blev det bra hålligång hihi. här är lite bilder.


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0