Fixa i LGH

Nu e det såhär att lilla jag har fått lite sprätt i huvudet *hihi* jag ska fixa lite med min lgh , jag längtar tills jag ska börja.
Ska köpa en nu spegel till hallen , då ska den vara lite större , ha svartbrun ram runt om. Ska se om jag hittar nån ny , snygg hatthylla , kanske skohylla också.
ska så klart köpa en ny vas till mina fina strån , i och med texas tog sönder den :( men måste ha en ny. Lite goda nya doftljus i matchande färg till mina möbler osv.
Göra lite mer behaglig stämmning i här hemma. ok , jag har det redan mysigt iallafall i vardags rummet men kan kan alltid göra det ännu bättre :)
Ska  göra en fondvägg till , den ska vara där tven är. hela den väggen där. kommer bli tjusigt !

Blir att jag ska dra till Ikea i början av nästa vecka , ska se om Rosanna eller Tysken eller både två vill hänga med. :)
Kommer nog bli hur fint som helst .
Va inne på Ikeas hemsida , där har dom inte alls mycket att visa. Så det e lite tråkigt. Ville kolla efter taklampa till vardagsrummet också.. men det får bli att man får snoka när man väl är där.

Sen får man se om det blir så om man köper johannas , dicks begie hörnsoffa som är jätte fin. jag säger ju inte nej till den :) riktigt skön är den också.

Denna vasen vill jag ha på mitt lilla bord i köket , med massa liljor i :) Liljor är min favorit blomma.


Speglen jag ska ha i hallen




Doftljus




Ser mysigt ut



Ny gardinstång för det behövs



 vasen :)


 Det är lite av det jag hittat på hemsidan.. men det finns ju så mycket mer när man väl är där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0