Måndag

I morse var det segt att gå upp kl 6 men när man väl har rest sig så är det inga problem längre :) väl uppe så kokade jag ett ägg , åt det med en grov macka "hälsosamt"  , mycket gott.
Börjar kl 7 varje dag , slutar halv fyra så det är helt okej. håller igång hela dagen så tiden bara rinner iväg.
Idag så hörde Challe av sig , då var han hemma i Malmö . ville ha filmkväll med några stycken. så det ordna vi. snärre , rosanna , fille och challe va hemma hos mig vid sju tiden efter mi syster hade åkt hem.
Vi satt och snacka en massa , en del skratt dök upp också :) Challe hade hyrt med sig en film , den sattes på men mitt i allt så säger Fille. ja då är det dags för snöbollskrig, jag , rosanna och snärre var inte svåra. Det var bara att sätta på sig varma kläder , sen bar det av *hihi*

Måste ju säga att jag och rosanna var faktsikt grymma, men killarna vann ju såklart ändå.. Vi skratta så mycket så man knappt fick luft :) Härligt att man har barnsinnet kvar.. riktigt kul med såna impuls grejer!


Så dom gick nog för 40 min sedan , då tog jag mig en varmdusch , nu ligger jag nerbäddad i sängen min. Kommer nog somna väldigt snabbt. ska faktsikt läsa klart en bok som jag inte har läst på länge tyvärr. men det handlar om tsunamin i Thailand , så är det den pappa som förlorade både sina barn och fru. riktigt hemskt , boken e riktigt bra! inte många sidor kvar så lika bra att fortsätta där jag sluta. Tack igen för boken :)

nej nu ska jag unda av med datorn ,så att jag somnar i god tid för klockan ringer kl 6 *pust*

sov gott allihopa


Kommentarer
Postat av: mimmi

mammaträff hos mig nästa vecka...nanny maria är massa välkommen =) pussokram

2009-02-23 @ 10:58:34
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0