Skoskåp

Idag så blev det att jag besökte  Ikea , då köpte jag ett fint skoskåp som jag kan ha i hallen , så står den precis intill en utav mina gardorber, den blev jätte bra där :)
Tänkte att jag måste ha ett sånt skåp , i och med jag har så mycket skor , så är det perfekt att ha dom i något, så varför inte ett skoskåp!
Färgen är samma som på bordet jag har i vardagsrummet. alltså svartbrun :)
Byggde det själv , blev väldigt nöjd med mitt arbete.

Ikväll blir det bara en hemma kväll. slappa framför tven , sen ut och springa , då är det trejde gången denna veckan.. viktigt att hålla igång.






innan jag började bygga , texas var så klart nyfiken i en strut





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0