Söndag

Idag är det söndag , det händer ingenting alls. Skönt iallafall att alla hjärtans dag är över. men vi tjejer gjorde så att den dagen blev bra ändå. Vi festade här hemma , sen gick vi ut , det blev etage :) hade lika roligt igen som förra helgen.
Mycket dansande blev det , sjöng lite kareoke och vi var ju så duktiga *hihi* Vi fick iallafall applåder av dem som lyssnade på oss :)
Och jag drack min älsklings drink inne på etage , den heter skummbanan , den är såå mumsig. Finns bara en bartender som gör den därinne , varje gång hon jobbar så blir det en sådan :)
I morse så plockade jag undan i min lgh , sen blev det soffan som kallade på mig. Har bara tagit det allmänt lugnt idag , senare ikväll ska jag ut , jogga !

I fredags så jobbade jag till halv fyra , sen så åkte jag hem till familjen , åt en jätte god fredags middag , så kollade pappa och jag på Mif matchen på tv, sen så hämtade emma mig därhemma , så körde vi till arlöv , hämtade upp kitty , sen bar det av till sadelmakare byn :) där blev en massa tjejsnack till klockan halv tre.
Så helgen har varit bra ! satte upp min nya spegel också , det är riktigt nice att ha en stor spegel i hallen nu. hallen är klar typ , nu är det bara att jag ska göra min fondvägg.

    min fina spegel :)     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0