Vetrinären

I morgon blir det dags för lille Texas att besöka vetrinären för att dom ska klippa hans klor. Så det är inget allvarligt som tur är.
Vågar inte klippa dom själv , för att han blir helt tokig. Va där i sommras med honom, det var inget att leka med. Micke va med mig då , både han och jag stod som två frågetecken , tyckte att det var sjukt, plus att jag fick en tass rak över halsen , fick tre fina sträck..som tur va så fick jag inget ärr utan det läkte fint :)
Dom fick vira in honom i en handduk så att det såg ut som en tvångströja på honom , jag tyckte detta var väldigt jobbigt att se på.
Så när jag ringde djursjukhuset idag efter skolan  för att boka tid så nämnde jag att jag ville att han skulle få lite  lugnande så att han kan slappna av lite.
Sen ska dom väga honom också och se hur mycket han har gått ner i vikt för nu är det en del som har nämnt de.
Så i morgon 11.20 är man inne på sjukhuset med honom, han kommer vara så nöjd när han kommer hem. hihi

Är ledig denna veckan också från skolan. lite tråkigt för då har jag inte så mycket att göra . men det blir iallafall ut , springa på kvällen , hoppas att det e lite varmare ute då jämnfört med ikväll.

Nu ska jag prata med tysken i telefon , sen blir det sussa kudden , känner på mig att jag kommer sova som en prinsessa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0