2009

Ja då har det gått några dagar under 2009, det känns helt okej. Kan säga att 2008 har varit underbart till slutet. Träffade en underbar kille , fått kontakt med mycket nytt folk och gamla vänner osv.
Men nu är det en ny start för mig.
 Jag har sökt in till undersköterske utibildningen , väntar på svar från dem, söker jobb och jag hoppas att det går framåt. jag är inte den som ger upp så lätt.

Har fortfarande en stor saknade efter micke, det kommer finns där ett bra tag. Jag  hoppas fortfarande att framtiden ger oss en chans. för att jag älskar honom , kommer nog aldrig sluta att göra det.
Han har en stor plats i mitt hjärta.

Till något annat så har jag typ fått en inneboende och den personen heter Pernilla. Hon har sovit hos mig sen i lördags , det e sjukt kul. Känner mig så ensam annars. :)
idag så blir jag själv hemma för pernilla ska på en dejt hihi... spännande värre :) så för min del blir det slänga mig i soffan , bara njuta av ensamheten hahha!
I morgon ska jag träffa Kinga , sandra och lille leopold. ska bli mycket trevligt. Så blir det väl snack om fredag blir nog lite party party då med sandra *tjohoo* och madde ,pernilla , snärre mfl. så nu ,sandra blir det festa för din del när du e barnfri :) rock on rock on.
 Nu ska jag vara lite social mot  pernilla innan hon ska iväg på dejten sin...

Kommer skriva snart igen..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0