Bio

Då blir det bio ikväll med Sara. Ska bli väldigt trevligt plus att det var länge sedan jag var på bio. Vi ska se den nya filmen med Brad  Pitt - Benjamin Buttons otroliga liv , tror det var så den hette. Men som sara sa "Maria, den har fått 13 oskarsnomineringar" hihi hon  e go.
Så nu under dagen blir det plugga , sen kommer jag åka ner till höllviken till sara , då ska vi laga tacos , då blir det så klart min guacemole, ha en trevlig middag och sen vid åtta nåt så kör vi mot the big city hihi.

Som sara och jag säger " power de e najs "

Blir nog att jag kommer lägga upp lite bilder sen igår också.men sandy ska lägga in dom på  sin  datorn först.

nu ska jag återgå till pluggandet..

Tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0