.........

Går bara mitt liv neråt eller vad.. va fan kan någon dra upp  mig ur detta helvetet . jag trivs inte där!  jag vill vara glad , lycklig som förr.

 det kommer får jag verkligen hoppas.. det är bara att vara stark och se framåt. jag är en social , snäll , söt , snygg , underbar tjej.... 

Är nog starkare än vad jag själv tror....

i mitt huvud finns det ingenting just nu,.. tomt som  sjutton , ändå har jag så mycket tankar just nu och ännu fler än vad jag hade innan... blir galen alltså.
Gråten´sitter i halsen , det e otroligt jobbigt. har släppt ut det flera ggr.




man ska alltid visa människor respekt , värdighet glöm aldrig det

Kommentarer
Postat av: mimmi & milton

varma kramar fråmn mig och milton gumman...

2009-01-19 @ 18:44:19
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0