:)

Hejsan hoppsan allihopa!  Jag blev beviljad av CSN så detta sätts i gång i slutet av FEB , det är riktigt härligt. Blev ett stort leende på läpparna , det blev det på pappas också :)

I morgon ska jag på möte ang ALFA kassan  i och med dom är störda, dragit ut på en massa så jag har fortfarande inte fått mina pengar för dec, det är riktigt surt. Så igår skrev pappa till sydsvenskan osv , det hamna på text tv idag hehe.
Det löser sig säkert det med.

Nu är det en del som har sagt till mig att jag har gått ner lite , det är ju alltid kul att höra. Mest från dom som inte har sett mig på länge. senast i dag från bonnies dagmatte anki.
Har ju börjat med att ut ,  springa , äter mindre portioner osv  så man börjar får mer fast , snygg vältränad kropp :)
Så man fortsätter med de , det inte får en annan vändning.

I morgon ska jag först på mötet , sen ska jag pernilla, kitty till rosengård faktsikt , kolla på hockey och sen blir det hem , springa och sussa kudden. så ser min torsdag ut... just de systemet också. för på fredag blir det en stor förfest hemma hos emelie , sen blir det nog slagt tror jag. jag hänger på folket vart dom ska. men tror det blir slagt.

Tog en liten knepig bild på mig innan idag.. vila testa lite nytt.. blir säkert bättre nästa gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0