filmer

Va på bio i lördags som sagt , såg  Benjamin Buttons otroliga liv , låt mig säga att det var riktigt bra. den föll mig verkligen i smaken.
Rekomenderar den verkligen..det kom till och med en liten tår under filmens gång. sara tyckte detsamma om filmen. vet inte riktigt hur jag ska förklara den men förstår verkligen att den har fått 13 oskars nomineringar :)

Sen nu ikväll kolla jag och pernilla på Australia med nicole kidman , den var också bra. kom även en tår där.. jag är verkligen en person mer känslor hahahhaa...... pernilla börja små skratta när hon såg att det kom lite tårar från mina ögon. men det e så underbart med såna bra filmer. har sett andra otroligt bra filmer innan men dessa två var underbara på något sätt. kärlek,sorg, lycka allt i ett liksom.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0