Fredag och Lördag

Igår var det då fredag som alla vet, jag började kl 8.30  , det började med en föreläsningen, det var mycket spännande .och det höll på till halv ett ungefär, hade ju lunch rast där imellan också. Efter det var det grupparbete till halv tre.
Efter skolan så mötte kitty upp mig  inne på willys vid ellstorp, då köpte vi varsin hårfärg, så gick vi upp en runda på zoozity , checka läget , det var lika tomt som alltid.
Sen gick vi hem till Nicke för jimmy va där hemma , plus att vi skulle ha filmkväll där hemma med snärre, emil , jimmy , vicky, nicke och kitty men det var bara jag och kittty som va där tidigt .
I och med man e fattig så tyckte jag det var onödigt att åka hem efter skolan för att sen åka tillbaka till ellstorp. Skolan e ju typ granne med nicke. så det var lika bra.
När jimmy hade åkt iväg till hockeyträningen så satte kitty i gång med att klippa mitt hår, låt mig säga att det behövdes så det var skönt att få bort det slitna. håret e till axlarna så jag har ju fortfarande långt hår men i mer frisyr nu och det är nice.  mitt hår växer som ogräs så ge det nån vecka så är det mega långt igen hihi. Sen färga vi mitt hår i lite mer behaglig brun färg. Vicky tyckte att  det  blev skit snyggt , det tyckte nicke , emil  och jimmy oxå.
Snärre kunde inte komma för att han e mega förkyld och nicke har precis opererat bort sina mandlar, det är inte bra om han blir förkyld då.
Vi alla spelade brainstorm , det e sjukt roligt men jag och vicky förlora hihi. Vicky körde emil hem till sig , sen mig hem och då var klockan vid halv tolv ungefär och det var skönt att komma hem vid den tiden. tack för du körde en hem gumman.

Precis vaknat och det  är lördag, då tänker jag.. .. jaha vad händer nu då.. ska jag städa ? slappa? osv men det blir nog både och alltså . För mina föräldrar ska ha min lgh ikväll , då måste det ju vara snyggt och rent.
Min syster har "kastat" ut dem för att hon ska ha fest i huset ikväll , tack vare det lider jag för att jag ska hitta nån annan stans att sova... det är sjukt jobbigt speciellt när man  ska hitta någon att sova hos osv. Alla ska typ ut ,jag har inte råd till utgång.
Men då ringer sara och säger att det blir nog bara en pubrunda ikväll eller bara filmkväll hemma hos henne , det kan jag. för på en pubrunda kostar det inget inträde och jag behöver inte dricka. så det är bra. sen kunde jag sova hos henne :)

Får väl snart resa mig upp ur sängen men jag orkar inte , vill bara lägga täcket över mitt huvud och bara vara så.
Men det är inte vettigt det iheller. kom på att jag ska plugga lite för vi ska ha prov den  26e,  vet inte alla sidor i boken än, det får vi reda på i början av veckan. så kan läsa i genom dom sidorna jag vet :)

Ska ligga  och dra mig lite i sängen nu innan jag går upp... ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0