Fredag

Äntligen fredag igen:) veckorna går himla snabbt alltså.. men det e ganska skönt. Ikväll kommer madde , pernilla hem hit, då ska vi dricka lite gott vin , sen åker vi in till stan för vi ska till Fagans,jag har inte varit där sen jag va där med Madde , matte , micke , det var förra hösten alltså 07 så det ska bli kul. mycket bra live band osv. så vi kommer möta upp sandy , vicky , hennes pojkvän antagligen , några till.
Blir nog att pernilla sover hos mig i natt, ovanligt. hon och min soffa kommer bra överens haha.

Är sugen att gå på bio i morgon kväll, vem vet kanske blir av, fårse om nån e sugen på att gå med mig. har ju två gratis biljetter som jag inte fått nån användning av än. haft dom sen sept typ.
På söndag blir det ner till trelleborg , kolla på hockey igen kul kul. blir med emma , kitty.alltid trevligt att  vara med dom två pinglorna.
Blir såklart pluggande i helgen också för jag har prov på måndag.Jag får ju lite lyx pga min dyselexi så jag får ett eget rum  att sitta i. blir väldigt stressad annars när klasskompisarna börjar gå därifrån så jag behöver lugn och ro...

Innan idag så gick jag och anna upp till zoozity och hälsade på , där var inte mycket action, jag gick ju såklart till min lille fis , det är papegojan som dom har  Puzz heter han , han kände igen mig. han börja stayla sig för mig och prata , små dansa. underbar den gojjan alltså :)

Så nu sitter jag i soffan , kollar på gordon ramsey på trean , har precis kollat på blocket , såklart kollade jag på små valpar. Har tänkt ett bra tag nu  eller om jag ska va ärlig så har jag tänkt på att skaffa hund i 2 år ungefär. känner den saknaden , lille texas hade  nog tyckt det var skoj hihi han älskar hundar så.Så jag ringde mamma nu , sa detta till henne att jag önskar mig en liten fransk bulldog eller nån liten ras när jag fyller år nu i mars hahahaha... hon små skrattade ju men hon vet också att jag menar allvar. så hon skulle prata med pappa. men om det skulle bli av så blir det inte förens sommaren isåfall. hihi känner mig som den lilla flickan när jag var 12 år som tjatade så mycket tills hon fick sin hund.

nej nu ska jag vila en liten stund är helt slut i mitt huvud, sen ska jag göra mig i ordning..

Tjillevippen vetja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0