Fredags kväll

Ikväll blir det lite fest fest för oss tjejer. ska bli riktigt trevligt, riktigt kul att sandra ska vara med oss :)
Flickorna kommer vid fem tiden till annestad, då blir det middag och dricka.
Vi alla hoppas på att vi kommer stanna här hemma hos mig hela kvällen  istället för att sticka ut. Men det återstår och se om snärre , emil , jimmy osv   dyker upp här hemma för att festa eller om dom vill träffas på ett uteställe.

Pratade med snärre igår och han var ju på att  festa hemma hos mig och leka lekar och charader osv en riktigt klassiker :) Så vi får hoppas att dom andra vill det. Man sparar pengar !

Ska iallafall bli så kul att festa med sandra vad som än händer ikväll...... sandra är ju med :) Och hon har pratat så mycket om snärre osv att hon vill festa med dem och då ska hennes önskan ska slå in..

Men nu under dagen så ska jag upp och träffa linn och hennes två nyfödda tvillingar sjukt spännande , sen ska jag nog med pernilla till stallet en snabb runda. För sen kommer tjejerna till mig, pappa ska komma och hämta texas.

Så antingen ser ni oss ute i vimlet ikväll eller inte :)
Ha en super fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0