Fredags

I fredags så var vi då på Fagans , det var himla trevligt. kul att träffas sandy osv. Blev några dansmoves när livebandet spelande , då blev det till och med att dom sjöng för mig :) för när madde och jag pratade med honom ang en låt vi ville höra så frågade han vilken ögon färg jag hade , då sa jag gröna. och så sa han att han skulle sjunga den låten "my brown eyed girl" och när dom väl gjorde det så sjöng han "green" istället hihi, det tyckte jag var lite roligt.
Pierre och och några kom dit , det var kul för jag har inte träffat dom på skit länge.

stötte på syrran , hennes vänner utan för fagans innan dom skulle till lille torg , det e ju alltid kul. hon e för rolig när hon e lite rund under fötterna :)
Vi va väl där till halv två ungefär , sen så körde jag och pernilla hem till mig , så somna hon gott i min soffa och jag i min säng.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0