hockeymatch + saknad

Ikväll så var jag , pernilla, kitty , tess, emelie och emma på hockey match i trelleborg , det var väldigt roligt.
Länge sedan jag var på en match , det var på tiden jag var på en hihi. Trelleborg vann med 7-3 så det var nice. Dom alla var duktiga men snacka om att det var mycket slagsmål på isen men lite action skadar inte :)

Va hemma vid lite över nio ikväll så matchen höll på i 2½ timme ungefär, sen vänta vi in snärre och jimmy för att säga hej till dem. sen körde pernilla hem kitty , sen åkte vi hem till mig och prata lite skit , nu har hon precis åkt hem.

kan säga att när jag e själv så får jag en sån otrolig saknad . mitt hjärta bara börjar slå så  snabbt , det känns nästan lite obehagligt. jag älskar fortfarande.
Men som sagt det kommer jag alltid göra. Folk förstår nog mig också när det gäller sånt :) Vill iallafall att vi ska kunna umgås , kunna prata om allt med varandra som innan :)
Så hoppas vi ses snart !


Usch jag e nervös nu. i morgon gäller det. ska gå upp kl 7, pappa kommer och hämtar mig för att köra mig till värnhem , skolan ligger precis vid willys vid värnhem.
så ska  jag hitta salen , osv såå spännande !
kommer skriva mer i morgon kväll om hur min måndag har gått.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0